Pomoc kontekstowa Wstecz Dalej Mapa pomocy Podręcznik użytkownika
Strona użytkownika > Ikony specjalne > APN > Historia APN


       Po wejściu do historii użytkownik może odszukać interesujące go zlecenie po numerze zlecenia albo przedziale interesujących go dat złożenia zlecenia.
       Tabela z danymi zawiera następujące kolumny:

  • Numer zlecenia - link do szczegółów zlecenia
  • Data złożenia zlecenia
  • Osoba składająca zlecenie
  • Stan zlecenia
      Dopuszczalne wartości stanu zlecenia to:
    • „Zakończone” - system Asystent dostał odpowiedź od systemu bilingowego dla wszystkich pozycji zlecenia o poprawnym zapisaniu konfiguracji (wszystkie pozycje zlecenia są w statusie „Zrealizowane”)
    • „W realizacji” - przynajmniej jedna pozycja zlecenia nie została zapisana w systemie bilingowym, możliwe przyczyny: system Asystent nie odebrał odpowiedzi z systemu bilingowego (status pozycji zlecenia „W realizacji”)
    • „Błąd konfiguracji” - przynajmniej jedna pozycja zlecenia nie została zapisana w systemie bilingowym, w odpowiedzi była przesłana informacja o błędzie (status pozycji zlecenia „Błąd”)
  • Status
      W każdym wierszu kolumny będą wyświetlane trzy wartości:
    • W realizacji - wartość liczbowa, suma wszystkich pozycji zlecenia w statusie „W realizacji”
    • Błąd - wartość liczbowa, suma wszystkich pozycji zlecenia w statusie „Błąd”
    • Zrealizowane - wartość liczbowa, suma wszystkich pozycji zlecenia w statusie „Zrealizowane”


       Po wybraniu konkretnego numeru zlecenia następuje przeniesienie do ekranu szczegółów zlecenia. Tabela z pozycjami zlecenia zawiera następujące kolumny:

  • numer telefonu
  • numer SIM
  • konto abonenckie
  • nazwa APN
  • adres IP
  • status
      Dopuszczalne wartości statusu zlecenia to:
    • W realizacji
    • Błąd
    • Zrealizowane
  • opis (w szczególności ikony informacyjne: błąd, zmiana)

Historia - szczegóły zamówienia

       Dostęp do szczegółów historii APN
       W zależności od poziomu, z którego użytkownik wchodzi do historii APN, będzie widział całość lub tylko fragmenty zamówienia.
       Z poziomu APN Administracji, w historii APN będzie dostępne całe zlecenie (wszystkie numery telefonów, na których dokonał zmian - nawet te nie podpięte pod klienta, a dodane przy okazji konfiguracji APN).
       Z poziomu poszczególnych firm klienta będą zaś dostępne informacje o konfiguracji jedynie numerów telefonów z aktualnego węzła.