Po wejściu do historii użytkownik może odszukać interesujące go zlecenie po numerze zlecenia albo przedziale interesujących go dat złożenia zlecenia.
Tabela z danymi zawiera następujące kolumny:
- Numer zlecenia - link do szczegółów zlecenia
- Data złożenia zlecenia
- Osoba składająca zlecenie
- Stan zlecenia
Dopuszczalne wartości stanu zlecenia to:
- „Zakończone” - system Asystent dostał odpowiedź od systemu bilingowego dla wszystkich pozycji zlecenia o poprawnym zapisaniu konfiguracji (wszystkie pozycje zlecenia są w statusie „Zrealizowane”)
- „W realizacji” - przynajmniej jedna pozycja zlecenia nie została zapisana w systemie bilingowym, możliwe przyczyny: system Asystent nie odebrał odpowiedzi z systemu bilingowego (status pozycji zlecenia „W realizacji”)
- „Błąd konfiguracji” - przynajmniej jedna pozycja zlecenia nie została zapisana w systemie bilingowym, w odpowiedzi była przesłana informacja o błędzie (status pozycji zlecenia „Błąd”)
- Status
W każdym wierszu kolumny będą wyświetlane trzy wartości:
- W realizacji - wartość liczbowa, suma wszystkich pozycji zlecenia w statusie „W realizacji”
- Błąd - wartość liczbowa, suma wszystkich pozycji zlecenia w statusie „Błąd”
- Zrealizowane - wartość liczbowa, suma wszystkich pozycji zlecenia w statusie „Zrealizowane”
Po wybraniu konkretnego numeru zlecenia następuje przeniesienie do ekranu szczegółów zlecenia. Tabela z pozycjami zlecenia zawiera następujące kolumny:
- numer telefonu
- numer SIM
- konto abonenckie
- nazwa APN
- adres IP
- status
Dopuszczalne wartości statusu zlecenia to:
- W realizacji
- Błąd
- Zrealizowane
- opis (w szczególności ikony informacyjne: błąd, zmiana)
Historia - szczegóły zamówienia
Dostęp do szczegółów historii APN
W zależności od poziomu, z którego użytkownik wchodzi do historii APN, będzie widział całość lub tylko fragmenty zamówienia.
Z poziomu APN Administracji, w historii APN będzie dostępne całe zlecenie (wszystkie numery telefonów, na których dokonał zmian - nawet te nie podpięte pod klienta, a dodane przy okazji konfiguracji APN).
Z poziomu poszczególnych firm klienta będą zaś dostępne informacje o konfiguracji jedynie numerów telefonów z aktualnego węzła.
|