Pomoc kontekstowa Wstecz Dalej Mapa pomocy Podręcznik użytkownika
Strona użytkownika > Ikony specjalne > Zarządzanie osobami kontaktowymi


           Po wybraniu opcji „Zarządzanie osobami kontaktowymi” zostaną wyświetlone zestawienia wszystkich osób kontaktowych, które znajdują się w filiach/ oddziałach, do których ma uprawnienia zalogowany w systemie użytkownik. Na zestawieniu tym można sprawdzić, w jakim okresie dana osoba może korzystać z systemu Asystent.


Lista osób kontaktowych

Po kliknięciu na link Imię i nazwisko osoby kontaktowej, zostanie wyświetlona strona z danymi wybranej osoby kontaktowej oraz formularz „Definicja uprawnień do grupy w ramach firmy”.

Definicja uprawnień dla osoby kontaktowej

           W formularzu tym można zaznaczyć, do jakich grup telefonów wybrana osoba będzie miała uprawnienia, używając funkcji Wybieranie rekordów listy. W formularzu wyświetlone są dla wybranej osoby wszystkie te grupy telefonów, w których nadano uprawnienia tej osobie (uprawnienia do grup telefonów nadawane są w opcji Zarządzanie grupą telefonów).

Przycisk Zapisz służy do zapisania wprowadzonych zmian w uprawnieniach wybranej osoby kontaktowej. Po jego wybraniu należy w okienku dialogowym potwierdzić wykonywaną operację.