Pomoc kontekstowa Wstecz Dalej Mapa pomocy Podręcznik użytkownika
Zdefiniowanie przez użytkownika grupy telefonów > HotBilling


Po wyborze ikony „HotBilling” użytkownik zostanie przeniesiony do ekranu „Zbiorczego zestawienia HotBillingu”.

Na ekranie znajduje się Panel filtrowania umożliwiający wyszukanie:

  • Konkretnego konta abonenckiego,
  • Konkretnego numeru telefonu.

Do pola „Konto abonenckie” przenosić się będą wszystkie konta abonenckie przypisane do kartoteki klienta.
Pole „Numer telefonu” pozostanie puste.
Po wpisaniu szukanych wartości w polach Panelu filtrowania należy kliknąć na przycisk Szukaj.

W momencie występowania wartości w obu polach użytkownik dostanie komunikat „W przypadku podania numeru telefonu wybrany numer konta abonenckiego nie jest brany pod uwagę”.

W przypadku braku wartości w obu polach „Konto abonenckie” oraz „Numer telefonu” i wyborze „Szukaj” użytkownik dostanie komunikat „Brak wartości filtrowania, wymagane jest wprowadzenie numeru telefonu lub wybór konta abonenckiego”.

W przypadku wpisania w polu „Numer telefonu” numeru, którego nie znaleziono na kontach podpiętych do klienta, zostanie wyświetlony komunikat „Podany numer telefonu jest nieaktywny lub należy do konta abonenckiego, do którego nie masz dostępu.”.

W przypadku braku danych bilingowych, użytkownik dostanie komunikat „Brak parametrów dla danego numeru/konta może oznaczać, iż na danym numerze/koncie nie jest włączona usługa HotBillingu. Od momentu włączenia usługi należy odczekać jeden dzień w celu wglądu w HotBilling.”.

W przypadku dostępnych danych bilingowych, zostanie zaprezentowana lista, składająca się z następujących elementów:

  • Typ usługi
  • Koszt

oraz kolumna „Suma” prezentująca łączny koszt połączeń.

Na liście istnieje możliwość włączenia znacznika „zaznacz wszystko” powodująca zaznaczenie wszystkich typów usługi na liście.
Po zaznaczeniu wybranych typów usługi i wyborze Pokaż szczegóły, użytkownik zostanie przeniesiony na stronę HotBilling - zestawienie szczegółowe.