|
|||||||||||
|
Wybranie opcji "Zgłoszenie", umożliwia wysłanie formularza zgłoszenia usterki telefonu. Zlecenie jest przygotowywane w trzech krokach. Na pierwszym ekranie należy podać dane zgłaszającego i dane zgłoszenia. Po wprowadzeniu niezbędnych informacji można przejść do drugiego ekranu na którym zostaną wprowadzone dane o uszkodzonym telefonie. Na trzecim ekranie zostaną wprowadzone dane do wysyłki.
Zgłoszenie naprawy - dane zgłoszenia
Na ekranie zgłoszenia do naprawy telefonu należy wypełnić pola edycyjne. Należy zweryfikować poprawność wyświetlanych wartości oraz uzupełnić pola puste. Dane zgłaszającego są wypełnione, a użytkownik może podać w ramach zgłoszenia: telefon stacjonarny, faks i e-mail. Wypełnienie tych danych nie jest obowiązkowe. W formularzu zgłoszenia należy: wybrać numer konta abonenckiego, dla którego składane jest zgłoszenie, wpisać nr seryjny aparatu (IMEI), wybrać rodzaj zaistniałej usterki oraz opisać powstałą usterkę. Dla wszystkich pól formularza oznaczonych gwiazdką należy podać wartość. Jeśli nr seryjny aparatu nie zostanie wprowadzony, wydłuży się czas naprawy o czas niezbędny na zdobycie brakujących dokumentów. Przycisk
służy do zapisania wprowadzonych danych zgłoszenia usterki telefonu oraz wyświetla dalszą część zgłoszenia (jeśli nr IMEI nie zostanie wprowadzony do formularza, zostanie wyświetlony stosowny komunikat o wydłużeniu czasu obsługi zgłoszenia usterki).
Zgłoszenie naprawy - dane telefonu
W tej części formularza należy: wybrać model uszkodzonego telefonu oraz wpisać model telefonu. Dla wszystkich pól formularza oznaczonych gwiazdką należy podać wartość. Przycisk
służy do zapisania wprowadzonych danych zgłoszenia usterki telefonu oraz wyświetla dalszą część zgłoszenia. W kolejnym kroku należy wprowadzić dane do odbioru uszkodzonego telefonu i wysyłki telefonu po naprawie oraz informacje o uszkodzonym urządzeniu.
Zgłoszenie naprawy - dane do odbioru i wysyłki
Adres dostawy należy podać wybierając z listy jeden z adresów (podanych w poprzednich zapisach adresów dostawy) lub wybrać nowy wpis. W polu "Numer telefonu" należy wpisać numer telefonu kontaktowego. Dla wszystkich pól formularza oznaczonych gwiazdką należy podać wartość. W formularzu informacji o uszkodzonym urządzeniu należy: wybrać rodzaj naprawy (np. gwarancja, rękojmia, odpłatna), w przypadku gdy naprawa jest odpłatna, należy wybrać maksymalną kwotę za jaką może być dokonana naprawa, oraz zaznaczyć zawartość przesyłki. Dla wszystkich pól formularza oznaczonych gwiazdką należy podać wartość. Przycisk
służy do zapisania wprowadzonego zgłoszenia oraz nadania mu numeru. Po jego wybraniu, należy w okienku dialogowym potwierdzić poprawność wprowadzonego adresu. Zgłoszenie naprawy należy wydrukować, podpisać i wysłać wraz z przesyłką. Do wydruku zgłoszenia naprawy służy przycisk .
|