Pomoc kontekstowa Wstecz Dalej Mapa pomocy Podręcznik użytkownika
Firma/Oddział > Pogotowie serwisowe > Historia


Po wybraniu opcji "Historia" należy w filtrze wyszukiwania wstawić: numer zgłoszenia lub daty, za jaki okres mają być wyświetlone zgłoszenia, status zgłoszenia, a następnie kliknąć na przycisk Szukaj. Zostanie wyświetlona lista zgłoszeń usterek spełniających zadane kryteria.

Historia napraw

Aby wyświetlić szczegóły zgłoszenia, należy kliknąć na numer zgłoszenia. Zostanie wyświetlona strona z zakładkami: Szczegóły zgłoszenia i notatki.

Szczegóły zgłoszenia naprawy

Zakładka Szczegóły zgłoszenia zawiera: dane zgłoszenia (numer, data i status zgłoszenia), dane zgłaszającego, dane zgłoszenia (dane dotyczące naprawy uszkodzonego telefonu) i dane odbioru i wysyłki. Przycisk Drukuj służy do wydruku zgłoszenia usterki. Po jego wybraniu istnieje możliwość otworzenia lub zapisania na dysku lokalnym pliku z wydrukiem przy wykorzystaniu standardowych mechanizmów przeglądarki internetowej.

Zakładka Notatki zawiera treści wprowadzone przez obsługę serwisową.