Pomoc kontekstowa Wstecz Dalej Mapa pomocy Podręcznik użytkownika
Firma/Oddział > Wymiana kart SIM > Zgłoszenie


Wybranie opcji "Zgłoszenie", umożliwia wysłanie formularza zlecenia wymiany karty SIM. Nowe zlecenie jest przygotowywane w kilku krokach. Na pierwszym ekranie należy podać dane zgłaszającego i dane zgłoszenia. Po wprowadzeniu niezbędnych informacji można przejść do kolejnego ekranu na którym zostaną wprowadzone dane do wysyłki.

Zgłoszenie wymiany karty SIM - dane zgłaszającego

Na ekranie Zgłoszenia wymiany karty SIM należy wypełnić pola edycyjne. Należy zweryfikować poprawność wyświetlanych wartości oraz uzupełnić pola puste. Dane zgłaszającego są wypełnione, a użytkownik może podać w ramach zgłoszenia: telefon stacjonarny, faks i e-mail. Wypełnienie tych danych nie jest obowiązkowe. W formularzu zgłoszenia należy: wpisać numer konta abonenckiego, dla którego składane jest zgłoszenie, wpisać numer telefonu wymienianej karty, wpisać nr nowej karty SIM (jeśli zgłaszana jest karta do aktywacji), wybrać przyczynę wymiany oraz opisać powód wymiany karty SIM. Dla wszystkich pól formularza oznaczonych gwiazdką należy podać wartość. Należy rozróżnić dwa przypadki w jakich wysyłane jest zlecenie wymiany karty:

Przycisk Dalej służy do zapisania wprowadzonych danych zgłoszenia wymiany karty SIM oraz wyświetla dalszą część zgłoszenia. Jeśli przyczyną wymiany karty SIM jest kradzież i została podpisana stosowna umowa, zostanie zaproponowany wybór produktu ze specjalnej oferty.

Przycisk OK powoduje wyświetlenie ekranu z możliwością wyboru produktu po oferowanej cenie.

Zgłoszenie wymiany karty SIM - oferta kradzieżowa

Wyboru produktu dokonuje się poprzez kliknięcie na nazwę wybranego produktu. Po dokonaniu wyboru produktu zostanie wyświetlony kolejny ekran zlecenia wymiany karty SIM.

Przycisk Anuluj powoduje wyświetlenie kolejnego ekranu zlecenia wymiany karty SIM, z formularzem danych do wysyłki.

Zgłoszenie wymiany karty SIM - dane do wysyłki

W kolejnym kroku należy wprowadzić dane do wysyłki karty SIM. Adres dostawy należy podać wybierając z listy jeden z adresów (podanych w poprzednich zapisach adresów dostawy) lub wybrać nowy wpis. W polu "Numer telefonu" należy wpisać numer telefonu kontaktowego. Dla wszystkich pól formularza oznaczonych gwiazdką należy podać wartość. Jeśli w polu "Numer karty SIM" został wpisany numer, ekran wprowadzania danych do wysyłki nie zostanie wyświetlony. Przycisk Wyślij służy do zapisania wprowadzonego zgłoszenia oraz nadania mu numeru. Po jego wybraniu, zostanie wyświetlony ekran z numerem zgłoszenia wymiany karty SIM. Jeśli zgłoszenie dotyczyło skradzionej karty SIM i użytkownik ma odpowiednie uprawnienia, na ekranie zostanie wyświetlony link do opcji deaktywowania skradzionej karty.

Po kliknięciu na link do opcji deaktywowania skradzionej karty, system automatycznie przejdzie do zewnętrznej aplikacji umożliwiającej zarządzanie kontem.