Pomoc kontekstowa Wstecz Dalej Mapa pomocy Podręcznik użytkownika
Grupy telefonów > Oferta lojalnościowa


W sekcji ofertowej będą prezentowane zakładki z ofertami w zależności od podpisanych umów współpracy oraz dodatkowych warunków sprzedaży. Mogą być wyświetlone oferty:

Każda z ofert zawiera następujące elementy:

Oferta lojalnościowa - oferta umowy długofalowej

Dodatkowo oferty w zakładkach Oferta umowy długofalowej i Oferta specjalna mogą posiadać dane dotyczące dostępnych puli: Puli kwotowej lub/i Puli ilościowej. Pula kwotowa podawana jest w PLN, zaś ilościowa w sztukach. Widoczność obu kolumn zależy od tego czy mają Państwo do nich dostęp.
W ofercie długofalowej i ofercie specjalnej znajdują się również dwie dodatkowe kolumny (pierwsze z lewej): kolumna oznaczająca przynależność bądź nie do grupy produktów ulubionych oraz kolumna z linkiem do szczegółów oferty. Wybierając następujące ikony można:

Wybierając opcję oglądania szczegółów oferty przechodzą Państwo do ekranu z opisem oraz zdjęciem produktu. Poniżej mogą Państwo skorzystać z funkcjonalności dodawania, bądź usuwania produktu z grupy swoich ulubionych. Pod zdjęciem znajduje się symbol gwiazdki oraz link o treści:

Aby zmienić stan produktu i przenieść go lub usunąć z grupy Ulubionych Produktów, należy przycisnąć wyżej wspomniany link bądź odpowiedni symbol gwiazdki.

W przypadku, gdy wśród zaznaczonych numerów telefonów są takie, które nie mogą być wymienione z wybraną ofertą - w kolumnie (obok tej symbolizującej przynależność produktu do ulubionych) pojawi się ikonka informacyjna , której kliknięcie wyświetli szczegóły niezgodności.

Oferta lojalnościowa - Informacja o niezgodności

W prawym górnym rogu ekranu znajduje się „Filtr Produktów” - lista z ulubionymi telefonami klienta, która będzie umożliwiała ograniczenie oferty wymiany aparatów do ulubionych telefonów. Oprócz ulubionych telefonów na liście znajdą się wartości: „wszystkie”, „ulubione”.

Dodatkowo oferta standardowa/ANU zawiera Ofertę dodatkową - pole rozwijalne umieszczone poniżej nazwy produktu, umożliwiające wybór oferty dodatkowej do wybranego z listy produktu.

Oferta lojalnościowa - Oferta ANU

Dla oferty wynikającej z umowy długofalowej system prezentuje ofertę, która się aktualnie należy wraz z wariantami cenowymi, które będą dostępne w przyszłości pod warunkiem, że wymiana będzie dokonana w terminie późniejszym.

Oferta lojalnościowa - Oferta umowy długofalowej

Jeśli produkt zawiera dodatkowe opcje (np. liczba darmowych sms'ów lub minut) są one dostępne do wyboru z listy rozwijanej umieszczonej pod nazwą produktu.

Wyboru danej oferty dokonuje się poprzez kliknięcie linku z nazwą danego produktu. Następuje wtedy powrót do ekranu z listą telefonów w grupie a numery telefonów do których przypisano wybraną ofertę zostają pogrubione. W kolumnie "Nazwa produktu/Oferta dodatkowa" pojawia się nazwa wybranego produktu z danej oferty.

Oferta lojalnościowa - szczegóły

Na dole ekranu pojawiają się nowe przyciski: Pokaż pozycje, Wyczyść, Złóż zamówienie. Przycisk Wyczyść kasuje wszystkie produkty wybrane z ofert lojalnościowych. Aby złożyć zamówienie na wybrane produkty trzeba nacisnąć przycisk Złóż zamówienie. Po kliknięciu na przycisk Pokaż pozycje pojawia się ekran z produktami, jakie zostały wybrane do zakupu. Ekran zawiera następujące elementy:

W kolumnie Cena jednostkowa netto znajduje się opcja „Kopiuj” pozwalająca na automatyczne skopiowanie wybranej kwoty do pól edycji z kwotami znajdującymi się poniżej.

Poniżej widnieje sekcja WYKORZYSTANIE PULI zawierająca:

Na dole listy produktów widoczna jest wartość brutto całego zamówienia. Poniżej widoczne są przyciski: Powrót do oferty, Przelicz, Złóż zamówienie.
Po kliknięciu na przycisk Powrót do oferty system powraca do ekranu z listą numerów telefonów oraz wybranych produktów z ofert lojalnościowych.

Po kliknięciu na przycisk Przelicz system aktualizuje ceny i wartości poszczególnych puli w koszyku na podstawie wprowadzonych danych. W momencie przekroczenia którejś z dostępnych puli system wyświetli komunikat „Przekroczono dostępną pulę. Złożenie zamówienia będzie możliwe po korekcie” oraz wskaże wartość o którą przekroczono pulę.

Oferta lojalnościowa - przekroczenia puli

Po kliknięciu na przycisk Złóż zamówienie pojawia się ekran do złożenia zamówienia na wybrane produkty z ofert lojalnościowych.

Oferta lojalnościowa - pozycje zlecenia