Pomoc kontekstowa Wstecz Dalej Mapa pomocy Podręcznik użytkownika
Koszyk


Opcja umożliwia przeglądanie i modyfikacje dokonanych zakupów. Na ekranie widoczna jest lista zakupionych produktów. W kolumnie "Usuń" po kliknięciu na link "x" następuje usunięcie danego produktu z listy zakupów. Lista produktów składa się z następujących elementów:

W kolumnie Cena jednostkowa netto znajduje się opcja „Kopiuj” pozwalająca na automatyczne skopiowanie wybranej kwoty do pól edycji z kwotami znajdującymi się poniżej.

Poniżej widnieje sekcja WYKORZYSTANIE PULI zawierająca:

Szczegóły koszyka

Na dole listy zakupionych produktów znajduje się podsumowanie wartości wszystkich produktów w rozbiciu na poszczególne stawki podatku VAT oraz ich suma.

Kliknięcie przycisku Przelicz powoduje automatyczne przeliczenie wszystkich wartości w koszyku. W momencie przekroczenia którejś z dostępnych puli system wyświetli komunikat „Przekroczono dostępną pulę. Złożenie zamówienia będzie możliwe po korekcie” oraz wskaże wartość o którą przekroczono pulę.

Szczegóły koszyka - przekroczenie puli

Kliknięcie przycisku Wyczyść koszyk powoduje usunięcie wszystkich zakupionych produktów z listy.

Aby przejść do składania zlecenia zakupy należy nacisnąć przycisk Rachunek.

Ekran Oświadczenia Woli przy dokonywaniu zakupu

W przypadku konieczności złożenia Oświadczenia Woli (np. gdy aktywacja dotyczy nowego konta abonenckiego) pojawia się ekran z listą wymaganych oświadczeń. Użytkownik musi złożyć te oświadczenia, które w ramach danego dokumentu są oznaczone czerwoną gwiazdką (*). Aby przejść dalej do zamówienia należy nacisnąć przycisk Potwierdzenie. Pojawia się wtedy ekran z następującymi sekcjami:

Szczegóły koszyka - Rachunek

Po kliknięciu w przycisk Rezygnuję składanie zamówienia zostaje przerwane. Klikając w przycisk Kupuję system przechodzi do ekranu potwierdzającego złożenie zamówienia oraz informującego o numerze zamówienia. Wyświetlony jest numer zamówienia oraz numer zamówienia wpisany przez użytkownika.

Kontynuacja zakupów odbywa się po kliknięciu na przycisk Dalsze zakupy w celu kontynuacji zakupów, a przerwanie pracy po kliknięciu na przycisk Wyloguj.

Dla Klientów SME dodano w Koszyku możliwość zapłaty kartą (obok przycisku Kupuję, pojawia się przycisk Płacę kartą; po naciśnięciu tego przycisku klient łączy się z zewnętrzną aplikacją umożliwiającą obsługę kart kredytowych).

W przypadku realizacji zamówienia na Plus - numer stacjonarny, użytkownik po kliknięciu na przycisk Kupuję, będzie poproszony o potwierdzenie zakupów poniższym komunikatem.

Komunikat potwierdzenia zakupów Plus - numer stacjonarny

Wybranie opcji Ok powoduje przejście do ekranu potwierdzającego złożenie zamówienia, a wybranie opcji Anuluj pozostawia użytkownika na aktualnej stronie.

Potwierdzenie złożenia zamówienia

Naciśnięcie przycisku Wydruk poświadczenia umożliwia podgląd i wydruk dokumentu PDF będącego aneksem do umowy dla Klienta. Aneks nie wymaga podpisu Klienta.
W pewnych przypadkach na ekranie pojawią się komunikaty o konieczności konsultacji z Opiekunem. Związane jest to z brakiem odpowiednich uprawnień dotyczących Oświadczeń Woli dla danego klienta.
Kontynuacja zakupów odbywa się po kliknięciu na przycisk Dalsze zakupy, a przerwanie pracy po kliknięciu na przycisk Wyloguj.